Три чашки кави на день врятують від інфаркту, інсульту та діабету, – дослідження
Фото: pixabay.com
Кілька чашок кави щоранку, ймовірно, захищають людину від хвороб серця, від інсульту та діабету другого типу.
Вживання трьох філіжанок кави на день - або майже 200-300 міліграмів кофеїну - знижує ризик проблем зі здоров'ям, пов'язаних з серцем або обміном речовин, виявили науковці.
"Результати дослідження свідчать, що слід заохочувати помірне споживання кави або кофеїну з інших джерел як дієтичну звичку для здорових людей. Це може мати далекосяжні корисні наслідки", - пояснює лікар Ке Чаофу, провідний автор дослідження, медичний статистик з Медичного коледжу при Університеті Сучжоу в Китаї.
У ході дослідження вчені проаналізували дані понад 500 тис. людей віком від 37 до 73 років, які брали участь у довгостроковому дослідному британському проекті "Біобанк".
З цієї групи вони виявили понад 172 тис. осіб, які повідомили про регулярне вживання кофеїну, та ще 188 тис, які повідомили про споживання кави та чаю.
Дослідники порівняли споживачів кофеїну з тими, хто його не споживає, щодо того, чи розвинулися у них дві або більше ознак кардіометаболічного синдрому, до яких відносяться діабет другого типу, високий рівень холестерину, підвищений артеріальний тиск і надмірна вага.
Результати показали, що будь-який рівень споживання кави або кофеїну знижує ризик виникнення у людини множинних проблем зі здоров'ям, пов'язаних з серцем або обміном речовин.
Але найкращі результати були отримані за помірного споживання кави або кофеїну: люди, які випивали три чашки кави на день, мали на 48% нижчий ризик серцевих або метаболічних захворювань порівняно з тими, хто не пив кави.
Дослідники виявили, що у тих, хто отримував від 200 до 300 міліграмів кофеїну на день, ризик був на 41% нижчим у порівнянні з тими, хто не вживав його взагалі або вживав менше 100 міліграмів.
Підготував: Сергій Дага





Мир «Рух через Ормузьку протоку майже зупинився на тлі відсутності домовленостей між США та Іраном»
Политика «Омбудсмени України та РФ обговорили доступ до місць утримання полонених»
Мир «Китай оголосив морську операцію біля Тайваню»
Происшествия «Під Чернівцями дерев’яний міст не витримав групу дітей і впав у річку»
Мир «Загроза вторгнення: Іноземні компанії залишають Кубу, – WSJ»
Одесса «В Одесском СИЗО отстранили руководство: что известно»