Лікарі розповіли, чому варто відмовитися від ковбаси та сосисок
Фото: Pexels
Дослідження, проведене вченими з канадського Університету Макмайстра та інших університетів, виявило, що споживання переробленого м'яса, зокрема сосисок, ковбас, паштетів, смаженого бекону, шинки та м'ясних консервів, значно підвищує ризик серцево-судинних захворювань. Результати дослідження були опубліковані в американському науковому журналі.
Дослідження тривало дев'ять років і охопило 134 297 учасників з 21 країни, включаючи Бразилію, Південну Африку, Канаду, Швецію тощо.
Експерти зазначають, що споживати м'ясо можна і навіть потрібно, але слід бути обережним у виборі. Вживання до трьох порцій білого або непереробленого червоного м'яса на тиждень не пов'язане з підвищеним ризиком серцево-судинних захворювань. Натомість продукти, які продаються у вигляді готових перероблених м'ясних виробів, становлять загрозу.
Вживання більше двох порцій переробленого м'яса на тиждень може призвести до розвитку серцево-судинних захворювань та навіть передчасної смерті.
За результатами досліджень, регулярне споживання таких продуктів підвищує рівень "поганого" холестерину в крові, що сприяє розвитку атеросклерозу, інфаркту, тромбозу та інсульту.
Підготував: Сергій Дага





Политика «600 дронов и ракет в день заставят Россию ощутить войну, – Зеленский»
Политика «У Раді зареєстрували постанову про звільнення Климпуш-Цинцадзе з посади голови комітету інтеграції до ЄС»
Киев «Киянам показали архівні зображення храму, зруйнованого більшовиками у 1935 році (фото)»
Мир «У Британії хочуть частину судової рутини віддати штучному інтелекту»
Происшествия «В течение суток Силы беспилотных систем поразили 1602 цели противника»
Мир «Страх перед ударами ЗСУ змусив Кремль перенести святкування Дня Росії на запасний майданчик»