Додати 10% до зарплати: уряд пропонує нові соціальні стандарти
Кабінет Міністрів України подав до Верховної Ради проєкт Закону "Про Державний бюджет України на 2027 рік", де передбачено підвищення основних соціальних стандартів для населення.
Згідно з текстом законопроєкту, з 1 січня 2027 року мінімальна заробітна плата в місячному розмірі має становити 9546 грн, а в погодинному - 57,5 грн. Порівняно з 2026 роком місячний показник пропонують підвищити на 899 грн (понад 10,4%).
Документ також встановлює новий розмір загального прожиткового мінімуму - 3559 грн на місяць на одну особу.
Для різних соціальних і демографічних груп пропонуються такі розрахунки:
- для працездатних осіб - 3691 грн;
- для осіб, які втратили працездатність (база для мінімальної пенсії) - 2878 грн;
- для дітей віком до 6 років - 3124 грн;
- для дітей віком від 6 до 18 років - 3895 грн.
У проєкті державного бюджету доходи визначені на рівні 5,64 трлн грн, видатки - 7,27 трлн грн, а граничний обсяг дефіциту - 1,66 трлн грн.
Зміна цих показників може вплинути на розрахунок окремих соціальних виплат, допомог та виплат, прив'язаних законодавством до відповідних показників.
Законопроєкт ще має пройти розгляд у Верховній Раді. Під час бюджетного процесу його положення можуть бути змінені.
Підготувала: Ніна Петрович





Политика «Словаччина не дасть Україні 70 млрд євро і погрожує заблокувати бюджет ЄС – Фіцо»
Происшествия «Україна розраховує на масштабний обмін полоненими після переговорів за участи США»
Происшествия «Справа "Карфаген": В Офісі Генпрокурора почали розслідування через нові викриття»
Общество «Від «катівні» до «героїні»: як телеграм-мережа розкручувала конфлікт на Петропавлівській Борщагівці»
Политика «Представители Трампа встретятся с представителями Украины и ЕС перед переговорами в Абу-Даби»
Наука и техника «Українська супутникова мережа не стане альтернативою Starlink – розробники»